עמית סגל מתח ביקורת וספג מתקפה משולבת

הפרשן הפוליטי הקדיש חלק מטורו ב'ידיעות אחרונות' לביקורת על תחנת הרדיו הימנית 'גלי ישראל': "משמשת כרדיו של שונאי הממשלה החדשה" | שדרני התחנה השיבו במתקפה: "אפילו לא ביקורת עניינית על מגיש ספציפי, פשוט תחנה שלמה" | ירי בתוך הנגמ"ש

מאיר שלם | תקשורת 22.10.2021 | 14:22

עמית סגל צילום: Moshe Shai/FLASH90

העימות בין אנשי תקשורת בימין סביב הממשלה ממשיך לעורר סערה. הפרשן הפוליטי עמית סגל הקדיש חלק מטורו השבועי מידי יום שישי ב'ידיעות אחרונות' לביקורת חריפה על תחנת הרדיו 'גלי ישראל'. שדרני התחנה לא נותרו חייבים והשיבו במתקפה משולבת.

"באיזו תחנת רדיו נשמעות בחודשים האחרונים המתקפות הבוטות ביותר כלפי המתנחלים? לא 'גל"צ' ולא רשת ב', ברדיו 'גלי ישראל' שהוקם עבור המתיישבים. תחנת הרדיו הזאת משמשת כעת כרדיו של שונאי הממשלה החדשה בלבד. הגידופים ניתכים על תומכיה ועל כל מי שחשוד כתומכיה", כתב.

הוא המשיך וכתב עוד: "הימין הישראלי איבד את השלטון רק בגלל שכ-200,000 מצביעי ימין מאסו בסגנון הזה. מתקפות כאלה, רק מאריכות את ימי הממשלה, כשם שכל הגרבוזים והקוטלריות האריכו את שלטון 'הליכוד'".

מגישי התחנה לא נשארו חייבים ויצאו להגנת שמם הטוב. המגיש יותם זמרי כתב: "המתקפה של עמית סגל על 'גלי ישראל' הזכיר לי את הטור של לפיד אחרי ההתנתקות, בו הסביר שהגירוש היה כדי ללמד את המתנחלים דרך ארץ".

"עכשיו מנסים ללמד דרך ארץ את מקום העבודה שלי. וואלה, לא יעבוד, שום שלטון ימין לא הלך בגלל דרך ארץ של 'גלי ישראל'. יותר בגלל חוסר דרך של גנבי קולות. אם חוסר דרך ארץ היה מדד, לא 12 ולא 13 היו צריכים להתקיים". כך זמרי.

גם שותפו להגשה, נועם פתחי, השיב: "ראיתי שעמית סגל תוקף את 'גלי ישראל' ותוך כדי מכליל את כל התחנה ושדריה שהם "שונאי הממשלה החדשה". לשמוע את זה מנציג 'ערוץ 12' שבאופן סימבולי 12 שנה מציגים רק איזון ומקצועיות בכל הרצועות, וממש לא שנאו ממשלה מסוימת".

"מיהו גיבור? זה שחולק אולפן עם אברמוביץ, וייס ומצליח וכותב בעיתון לצד ברנע וקדמון, קורא ושומע היטב את דברי השנאה שלהם, שמקבלים במה פי כמה גדולה ממנו. אבל בסוף כותב טור "אמיץ" נגד תחנת 'גלי ישראל'. אפילו לא ביקורת עניינית על מגיש ספציפי, פשוט תחנה שלמה. עמית סגל אתה לא גיבור. הפוך". תקפה המגישה יערה זרד מ'ערוץ 20'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום