"תפנה אל נתניהו": עימות בין העיתונאי לשיקלי

חבר הכנסת עמיחי שיקלי פרסם הבוקר מאמר נגד הממשלה על תכני הביתן הישראלי בתערוכת אקספו-דובאי, אך העיתונאי ברק רביד הזכיר לו כי התכנים שהוצגו, אושרו על ידי ממשלתו של נתניהו

מאיר שלם | תקשורת 10.11.2021 | 13:37

עמיחי שיקלי במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברק רביד, עיתונאי וואלה, וחבר הכנסת עמיחי שיקלי התעמתו בניהם בעקבות מאמר שכתב האחרון ופורסם הבוקר (רביעי) לגבי תערוכה שאושרה על ידי ממשלת ישראל, עליה הוא מתח ביקורת. העיתונאי ברק רביד הציג בפני הח"כ העורק את העובדות.

שיקלי פרסם מאמר ב"ישראל היום", בו ביקר את הממשלה על תכני הביתן הישראלי בתערוכת אקספו-דובאי. אך רביד הזכיר לו כי מי שאישר את התכנים הם לא ממשלת בנט, אלא דווקא של נתניהו.

"‏הודעה ממחלקת העובדות: ח"כ שיקלי תוקף את הממשלה הנוכחית על תכני הביתן הישראלי באקספו דובאי - אבל התכנים האלה נקבעו ואושרו על ידי הממשלה כבר ב-2019. זו היתה ממשלת ימין מלא מלא".

"ראש הממשלה היה נתניהו ושר החוץ היה ישראל כץ. אם יש תלונות שהתכנים לא מספיק יהודים-לאומיים יש להפנות אליהם", הפנה רביד.

שיקלי טען כי הציטוט שהובא בטוויטר של ישראל היום ואליו התייחס רביד, אינו שלו: "‏‎את הטקסט המלווה לא כתבתי. לא נטען שלמיצג הזה אחראית הממשלה הנוכחית, כן נטען שהרוח הנושבת ממנו מייצגת במובהק את כיוון הרוח שהיא מבטאת. ואכן לצערי הבעיה שלנו עמוקה יותר מממשלה זו או אחרת".

רביד תהה אם את הכותרת, ששם הביקורת הייתה כלפי הממשלה הנוכחית, שיקלי גם כן לא כתב, והוסיף: "‏‎אז בעצם ממשלת נתניהו שאישרה את התכנים וממשלת בנט שמכהנת היום מייצגות את אותה "רוח"? זה מה שאתה אומר בעצם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום