"מתפרנס מנתניהו": העימות בין מגל לכספית

העיתונאים מגל וכספית דנו הבוקר בנוגע לסיקור משפט נתניהו | כספית: "כולכם מתפרנסים מנתניהו. כל הקטע של ערוץ 20 זה נתניהו" |מגל: "השם של נתניהו מכניס לך כסף לחשבון הבנק ואתה מדבר עליי?"

מאיר גלבוע | תקשורת 16.11.2021 | 12:44

בן כספית ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

העיתונאים בן כספית וינון מגל התווכחו הבוקר סביב משפט נתניהו, טרם הידיעה על דחיית עדותו של עד המדינה ניר חפץ. השניים שוחחו בנוגע לסיקור התקשורתי סביב המשפט וינון מגל תקף את אנשי התקשורת שונאי נתניהו שמדווחים ללא גילוי נאות לגבי הפוזיציה שלהם.

"אני מתפלל שעיתונאים היו עושים גילוי נאות על הפוזיציה שלהם לפני כל המלל שהם מוציאים מהפה, והטקסטים שהם מוציאים מהיד. הגילוי הנאות שלהם, איפה הפוזיציה הפוליטית שלהם, היה מאוד עוזר לנו", אמר מגל.

כספית הגיב לדבריו: "אני אתעלם באלגנטיות כדי לא להביע חמלה על מה שאמרת עכשיו, כאילו מישהו לא יודע מה כל עיתונאי חושב בעידן הנוכחי, הרי כולכם מתפרנסים מנתניהו. כל הקטע של ערוץ 20 זה נתניהו".

בן כספית וינון מגל

כספית הרים להנחתה למגל, שמיהר להשיב: "ינון: אני מתפרנס? אתה לא מתבייש? אני מתפרנס מנתניהו?". כספית השיב: "לא רק אתה, כולכם".

"אתה מתפרנס מנתניהו, מה קורה לך?", הטיח מגל בבן כספית. "הייתי עיתונאי לפני נתניהו", השיב פרשן מעריב שרק לאחרונה הוציא מהדורה מחודשת של ספרו על נתניהו. 

"אתה כותב ספרים על נתניהו, השם של נתניהו מכניס לך כסף לחשבון הבנק ואתה מדבר עליי? בחיים לא קיבלתי מנתניהו כלום, לא ביקשתי מנתניהו כלום, לא רציתי מנתניהו כלום. כל מה שאני עושה ברוך השם זו הפוזיציה שלי לגמרי כי אני בן חורין. אתה מתפרנס מנתניהו ואתה אומר לי שאני מתפרנס מנתניהו?", אמר מגל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום