מחוץ לבית המשפט: העיתונאי הותקף במקל; כיפתו נפלה

הפרשן המשפטי של ערוץ 13, ברוך קרא הותקף היום בצאתו מבית המשפט | התוקפת - פעילת ליכוד | הסיבה?: מבקר את נתניהו ו-"חלק מתופרי התיקים" | צפו בתיעוד 

יוסף ריס | תקשורת 16.11.2021 | 20:12

תקיפת ברוך קרא צילום: רמי בן יהודה

לאחר סיום הדיון המשפטי בעניינו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הותקף הפרשן המשפטי של 'ערוץ 13' ברוך קרא, בעת יציאתו מבית המשפט המחוזי. 

קרא, הותקף ככל הנראה ע"י פעילת ליכוד שהפגינה במקום, כשבתיעוד ניתן לראות את הכיפה אותה הוא חובש כאדם דתי נופלת לרצפה. 

 

תקיפת ברוך קרא \\ צילום: רמי בן יהודה 

העיתונאי ברוך קרא הגיב לתקיפתו ופרסם בטוויטר כי הוא "לא מכיר את האשה שדפקה לי מקל בראש והעיפה לי את הכיפה" והוסיף כי הוא לא מתכוון להגיש נגדה תלונה. "כן עצוב לי על הנזק והאלימות שהביאה עלינו מערכת מסיתים משומנת וחסרת עכבות", האשים קרא. 

עוד הוסיף: "וגם, אלה שהעיפו לי את הכיפה, וצעקו: ״תוריד את הכפה״, אז היא פה להישאר, דווקא בגלל שהיא מייצגת משהו כל כך רחוק מכם", אמר ברוך קרא. 

לדבריו של קרא בטוויטר, הגיבו רבים: "מזעזע. תהיה חזק, אתה אחד העיתונאים המשובחים והישרים בישראל" הגיבה יו"ר מפלגת העבודה לשעבר שלי יחימוביץ. כתב המשפט של ערוץ 20, אברהם בלוך הגיב לקרא: "אף עיתונאי לא צריך לספוג כזאת התנהלות". 

גם עמיתו לערוץ של קרא, טל שורר, הגיב למקרה ולהחלטתו שלא להגיש תלונה כנגד התוקפת: "סורי אחי היקר, אבל אתה חייב להתלונן. חייב" והוסיף "‏‎אפילו די משוכנע שארגון העיתונאים בישראל צריך להתלונן במקומך אם לא תרצה להתלונן". 

והוסיף: "הרי לא הותקפת בגלל שחנית באלכסון, הותקפת בגלל העבודה העיתונאית שלך והאינטרס הציבורי הוא - שמי שעשה את זה יענש. גם אם זה לא בקטע שלך להתעסק עם הטינופת". 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום