משפט נתניהו: עמית סגל עקץ; גיא פלג השיב

הפרשן הפוליטי עמית סגל התייחס להודעה של הפרקליטות כי ניר חפץ, עד המדינה, אמר שלא נשלח על ידי נתניהו לדבר עם מנכ"ל משרד התקשורת על סיוע לאלוביץ - ובכך סעיף 83 לכתב האישום בוטל: "התיישן יפה" | הפרשן המשפטי גיא פלג השיב: "כך צריכה פרקליטות הגונה לנהוג"

מאיר שלם | תקשורת 22.11.2021 | 15:26

נתניהו ופרקליטיו בבית המשפט צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

לאחר הדחיה בשבוע שעבר, עד המדינה ניר חפץ, יועצו הקרוב של נתניהו בעבר, עלה היום (שני) לתת עדות במשפט ראש הממשלה לשעבר נתניהו, אך קודם עדותו הפרקליטות הוציאה הודעה שקשורה לאחד מסעיפי האישום.

הפרקליטות הודיעה כי חפץ אמר בשיחת ריענון שמעולם לא נשלח על ידי נתניהו לדבר עם עד המדינה שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת אז, על סיוע לאלוביץ, זאת בניגוד לסעיף 83 לכתב האישום. הפרשן הפוליטי עמית סגל עקץ וכתב על הסעיף, שלמעשה לא רלוונטי: "התיישן יפה".

גיא פלג, הפרשן המשפטי של חדשות 12, השיב לו: ‏"‎נו, הפרקליטות בהגינותה מנהלת תרשומת, כשעולה נקודה משמעותית, גם אם לא משרתת את עמדת המדינה מיד מצהירה ומעבירה להגנה. כך צריכה פרקליטות הגונה לנהוג".

"‏‎נכון, ועדיין - סעיף 83 הלך", לא ויתר סגל. קודם לכן, כתב האחרון בחשבון הטלגרם שלו: "בחקירתו במשטרה, אחרי שהפך עד מדינה, אמר חפץ לגבי אחד המקרים שבהם דיבר עם פילבר וקרא לו להיטיב עם אלוביץ, שנראה לו הגיוני שזה מנתניהו ולא מרעייתו, כי שרה מבקשת רק דברים שליליים".

"על בסיס המשפט הזה הוכנס לכתב האישום סעיף שטוען שנתניהו העביר לפילבר הנחיות דרך חפץ. והנה הבוקר מודה הפרקליטות שסעיף 83 לכתב האישום הלך קאפוט".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום