איילה חסון: זו הסיבה שח"כי תקווה חדשה לא מתראיינים אצלי

מגישת חדשות 13 סיפרה מדוע חברי הכנסת של מפלגת תקווה חדשה לא מתראיינם אצלה, והפנה אצבע מאשימה ליו"ר המפלגה גדעון סער: "הוא הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין"

מאיר שלם | תקשורת 2.1.2022 | 23:58

גדעון סער צילום: פלאש 90

איילה חסון, מגישה בכירה בערוץ 13, מספרת כי חברי הכנסת של מפלגת תקווה חדשה מסרבים להתראיין אצלה, בגלל הוראה שקיבלו מיו"ר המפלגה.

חסון סיפרה בראיון לגלי ישראל, שסער, שר המשפטים, מסרב להתראיין אצלה רק בגלל תחקיר שפרסמה: "‏גדעון סער נהג להתראיין אצלי - מאז שפרסמתי לפני כמה חודשים את פרשת כסרא-סמיע לא רק שהוא לא מתראיין, הוא הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין, כולל לזאב אלקין שכבר היה בדרך אלי".

"בזמנו, כשהייתי ברשות השידור והוא היה בליכוד - פרסמתי עליו משהו, אתה לא יודע מה הוא עשה‏ למנכ״ל רשות השידור שהיה בקשרים איתו, הם ניסו לעשות לי פיגוע".

"ניסה לסתום לי את הפה, התקשרתי אליו אמרתי לו "אתה מתבלבל. אם טעיתי - תדבר איתי ואם צריך אתנצל, אם לא טעיתי ואתה חושב שבגלל שאתה חבר של איזה מנכל אתה תסתום לי את הפה - אתה טועה"".

‏עוד היא התייחסה לתחקיר שלה על מינויו של פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, לתפקיד רקטור הספריה הלאומית: "אנחנו כאילו חיים בעולם של פתיחות אבל אנשים נרדפים, גם במקומות העבודה שלהם. האמת צפה במלוא עוזה, היא קשה כל כך שאנשים הגונים מבינים את זה. אי אפשר לעשות איפה ואיפה. לא יכול להיות שיהיה מכרז פגום לבחירת שי ניצן".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום