"אהרון ברק פתטי ומביך": גיא פלג מעורר סערה

כתב המשפט גיא פלג, כינה את אהרון ברק "אבי המהפכה המשפטית", במילים: "פתטי, מביך, בדיחה", זאת לאחר שברק צוטט כשהוא אומר: "נתניהו היה מגדולי מגיני מערכת המשפט"

חיים שמואלי | תקשורת 15.1.2022 | 23:55

נתניהו / גיא פלג צילום: צלמי פלאש 90

הכתב והפרשן לענייני משפט של 'חדשות 12', גיא פלג, תקף הערב (מוצאי שבת) את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרון ברק, לאחר שהאחרון צוטט עם משפטי תמיכה בראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

פלג, שנחשב כפרשן בעל דעות שמאלניות, וכתומך נלהב של ברק, "אבי המהפכה המשפטית בישראל", כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏כואב לכתוב, אבל אהרון ברק פתטי. הציטוט מפיו מביך. מאוד. 'בנימין נתניהו מגדולי מגיני מערכת המשפט'. בדיחה. מביך מה הוא מוכן לעשות כדי להישאר רלוונטי".

הציוץ החריג של פלג גרר גל תגובות ברשתות החברתיות. הרבה גולשים לעגו לו. "‏‎אם ביבי היה אומר על אהרון ברק 'פתטי' - אתה היית יוצא בחירוף נפש על זה שהוא תוקף את מערכת המשפט. מה שלך מותר לביבי אסור", כתב גולש.

אחד הגולשים כתב: "‏אם עיתונאי או פוליטיקאי בימין היה מצייץ שאהרון ברק פתטי - הייתה קמה פה מהומה".

"‏תראו את השמאל הנאור, פתאום אהרון ברק פתטי, אם אף צד לא שלם עם הסכם 'עסקת טיעון' בואו נלך עד הסוף! אם הפרקליטות הייתה חזקה לא הייתה ששה ל'עיסקת טיעון פתטית'", כתב גולש נוסף.

כזכור, מוקדם יותר הערב דווח כי נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק, סבור שהאינטרס הציבורי הוא לקיים עסקת טיעון עם בנימין נתניהו - ושהאינטרס הציבורי גובר על המשך ניהול המשפט. לדעתו, עסקת הטיעון חייבת להכיל דרישה מבית המשפט להטיל על נתניהו קלון שירחיק אותו מהחיים הפוליטיים לזמן קצוב. "לא יכולתי להישאר אדיש", אמר ברק. "צריך להפסיק את הקרע בעם. נתניהו היה מגדולי המגינים על מערכת המשפט".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום