צפו: המגיש הימני יצא מכליו והשליך את האוזניות

במהלך ראיון שקיים אמש בתכנית הרדיו היומית שלו, יצא איש התקשורת אראל סגל משליטה, והשליך בחמת זעם את האוזניות על רצפת האולפן ויצא לשניות בודדות. מדובר בהחלט באייטם מקומם למדי, אך היו מי שסברו שהסיבות הן דווקא אחרות

קובי עוזיאלי | תקשורת 17.1.2022 | 07:21

אראל סגל צילום: מתוך שידורי 103FM

איש התקשורת אראל סגל, קיים ראיון עם נעמי סעדה, רעייתו של סגן ראש מח"ש (המחלקה לחקירת שוטרים), משה סעדה שביום חמישי פוטר לאחר 23 שנים בתפקידו, תוך שנאמר לו שאפילו לא יגיע למשרד ביום ראשון לאסוף את חפציו.

את הראיון קיים סגל במסגרת תכניתו היומית ברדיו 103FM, שבה התארח מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, יריב אופנהיימר. במהלך הראיון איבד סגל את עשתונותיו והשליך את האוזניות על רצפת האולפן בחמת זעם, לאחר שאופנהיימר הוסיף והקשה על המרואיינת בניסיון להבין את טענותיה. בסוף הראיון שארך כעשרים דקות התנצל סגל על ההתפרצות.

 

היו ברשתות מי שסברו כי האפשרות שראש האופוזיציה, חבר הכנסת בנימין נתניהו יעזוב את החיים הפוליטיים במסגרת הסדר טיעון, השפיעה על הלך רוחו של אראל סגל, שנחשב לאחד מאנשי התקשורת הקרובים לנתניהו ומשפחתו ויוצא להגנתו שנים רבות.

יצוין כי בתחנה זו ישנו שדר נוסף, שעשה זאת כבר כמה פעמים, הלא הוא העיתונאי בן כספית שמגיש תכנית אקטואליה יומית לצד איש התקשורת ינון מגל, שגם הוא תועד כבר כמה פעמים משליך בזעם את האוזניות ויורד משידור. 

נעמי סעדה, אשתו של סגן ראש מח"ש, משה סעדה שפוטר מתפקידו אמרה בין הייתר בראיון: "יצאתי לתקשורת רק אחרי השימוע, ועשינו את זה רק כי ידענו מראש את תוצאות השימוע". לדבריה: "אין משבר אימון - יש פה ניטרול של חושף שחיתויות".

עורכת הדין טלי גוטליב שעלתה אחריה לראיון ב-103FM ציינה: "אני מכירה את משה סעדה באופן אישי כפרקליט בכיר במח"ש. למדתי להכיר פרקליט מצוין ומקצועי. לא יעלה על הדעת שאדם נמצא 23 שנים במערכת ופתאום הוא מפוטר כי הוא לא מתאים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום