10:05
יניר קוזין: מתוך ישיבת הקבינט אתמול:
נתניהו: על כל איום מיידי החיילים בשטח מגיבים. אנחנו לא מגבילים שום חייל.
בן גביר: ומה קורה עם איום מתהווה? אם רואים את חיזבאללה מתחמש, למה לא מפרקים אותם?
סטרוק: זה זוכה לביקורת מצד החיילים, שמרגישים שהם כמו במטווח. טוב שמגיבים לכל איום מיידי.
אייל זמיר: אתם רציתם הפסקת אש.
בן גביר: אני לא רוצה הפסקת אש, בדיוק בגלל זה.
נתניהו: האמריקאים מבינים את זכותנו להגן על עצמנו.
ישראל כ”ץ: כל חייל יכול להגיב באופן מיידי.
וסרלאוף: אבל לא מעבר לקו הצהוב.
סטרוק: חיזבאללה ממשיך להזרים תחמושות.
ישראל כ”ץ: יש יתרונות ויש חסרונות להפסקת האש, אבל אנחנו לא מסכנים שום חייל.
בן גביר: יש חיילים שנפצעו. זו הזדמנות להקריס את ההסכם. אפשר לכסח במאות מטרות ולהפציץ אותם