אסף רוזנצוייג: רשויות הבריאות בצרפת הודיעו כי כאלף בני אדם מתו בעקבות גל החום הכבד בשבוע האחרון. בהודעה שפרסמה סוכנות בריאות הציבור הצרפתית נמסר כי גל החום גרם לכאלף מקרי מוות נוספים מעבר למספר הצפוי לעונה. על פי ההערכה, רוב הקורבנות הם אנשים מבוגרים, והרשויות צופות שמספר המתים יעלה לאחר שיתקבל מידע נוסף מבתי אבות וממוסדות סיעודיים