רה"מ נתניהו ספד לדוד חזות ז"ל: רעייתי ואני משתתפים בצערה הכבד של משפחת הלוחם סרן דוד חזות ז"ל, מ"מ בחטיבת גולני, שנפל בקרב בדרום בלבנון. דוד ז"ל, מהעיר אשקלון, היה מטובי בנינו. הוא הוביל באומץ את חייליו בחזית הקרב כדי להגן על אזרחינו ויישובינו מפני ארגון הטרור חיזבאללה. יחד עם כל אזרחי ישראל, אנו מרכינים ראש על נפילתו ושולחים את תנחומינו מעומק הלב למשפחתו ולכל יקיריו