19:23
דורון קדוש: פרסמנו בגלי צה״ל:
צה״ל מצמצם את כוחותיו בדרום לבנון - ומוציא חלק מהחטיבות הלוחמות ל״רענון״ ו״הגברת כשירות״ בשטח ישראל.
מדובר במהלך רחב של צמצום הסד״כ הלוחם בכל גזרות הלחימה - כדי שבכל זמן נתון יהיו מספר חטיבות בתקופת ״העלאת כשירות״, על חשבון הסד״כ הלוחם בצפון ובדרום. החטיבות שיהיו באימונים - ישמשו עתודה מטכ״לית.
בנוסף, יתבצעו בקרוב חילופים בין חטיבות שנמצאות בעזה ובלבנון - חלק מהחטיבות יעלו צפונה, ואחרות ירדו דרומה.
כל חטיבה שתצא לפרק ״העלאת כשירות״ תהיה בו חודש ימים, של הפסקה מפעילות מבצעית.