09:43
איתי בלומנטל: פרטים חדשים על חיסול שני המחבלים אמש בסוריה:
אתמול לקראת השעה 21 בערב, בצה"ל זיהו שני מחבלים חמושים עושים את דרכם בתוך מרחב החייץ הישראלי בדרום סוריה, באזור הכפר ח'אדר, לכיון ישראל בערך קילומטר מהגדר. כוחות חטיבת עציוני (6) ואוגדה 210 חיסלו את שני המחבלים שבאופן חריג פעלו בתוך המרחב הביטחוני הישראלי שהוקם בשטח סוריה לאחר נפילת משטר אסד במטרה להגן על תושבי רמת הגולן.
גופות שני המחבלים נמצאות בידי צה"ל וכעת במערכת הביטחון חוקרים את זהותם. על פי הערכות השניים פעילים בארגון טרור מקומי.