צוואה, הבטחה ותשלום ב'מיטב' – הסגולה שמסעירה את העולם היהודי

נדמה שמשהו דומה לזה עוד לא ראה העולם היהודי. בשנים האחרונות נחשפה סגולת הקודש הפלאית שהפכה לבשורה כאש בשדה קוצים בכל רחבי העולם היהודי ורבים מספרים עליה בעדות אישית: סגולת הפלא בצוואת הקודש של בעל ה'פלא יועץ' שהפכה לנס גלוי.

שימי פרקש | חרדים | תוכן שיווקי 19.2.2024 | 10:36

מעמד התפילה | צילום: יח"צ

מזה מאה חמישים שנה שהספר 'פלא יועץ' הינו ספר היסוד בלימוד המוסר בכל רחבי העולם היהודי. אך מה שלא היה ידוע, זה הסוד שכתב אותו קדוש עליון רבי אליעזר פאפו זי"ע בצוואתו הקדושה, והתחייב בלשון נדירה של 'ואני ערב', כי כל מי שיבוא לקברו וייבקש בלב נשבר- הוא ערב בדבר שתתקבל תפילתו והוא מתחייב לשלם במיטב למי שיעשה נחת רוח לנשמתו.

בהתאם לכך, נהגו גדולי ישראל בני דורו, לעלות על ציונו שבסיליסטרה בבולגריה, להתחייב בעד נשמתו שהיא ה'נחת רוח' שביקש, ולעלות בקהל עם ועדה ולהתפלל בלב נשבר ובבכייה, ולהזכיר את הבקשה, כאשר פנקס החברא קדישא ועוד ספרי קדמונים מלאים בסיפורי מופת על כח הסגולה.

בשנים האחרונות הפכה הסגולה הזו לאש בשדה קוצים, כאשר כל מי ש'נגע' בה, מעיד שזהו נס של ממש שאין לו הסבר. פשוט ישועה גלויה ונראית לעין. אלא שקיום הסגולה נחשב לקשה ומורכב יחסית. ראשית הנסיעה לפאתי בולגריה, שנית, הצורך להתפלל בלב נשבר שזה על פי דעת גדולי התורה מתקיים בקהל עם ועדה היכולים גם לומר סדר י"ג מידות וסליחות, וכך גם ההתחייבות לעשות לנשמתו משהו מדוייק כמשאת רצונו.

הפעם נוצרה הזדמנות מפתיעה שהפכה לבשורה לרבים, כאשר גדולי התורה הורו לרינה של תורה לצאת לבולגריה לקיום הסגולה על קברו הקדוש, כאשר הוקם כולל מיוחד 'פלא יועץ' שכולו קודש לטובת נשמתו, מה שמאפשר קיום הסגולה באופן ברור. בראשות המשלחת עומד הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א ואיתו כמה מניינים של מתפללים.

התחייבות לעשות נחת רוח לצדיק – על ידי תרומה של החזקת תורה שמוקדשת לנשמתו, שליחת משלחת הרבנים שליט"א להזכרת ההתחייבות והעברת הבקשה האישית שלכם לתפילה ותחינה בלב נשבר כמו שציווה.

המעמד הקודם התקיים בשנה שעברה, ואכן המוני סיפורי ניסים גלויים למי שעשו את סדר הסגולה אשתקד, מי שזכו לשידוכים באופן מהיר ופלאי, רפואה ובריאות, ניסים בפקידה בילדים, פרנסה ועוד.

כחלק מסדר הסגולה, ייחתם בציון ה'פלא יועץ' שטר ערבות מיוחד שנוסח בידי גדולי ישראל שליט"א, לאות ברית עולם, בין תומכי רינה של תורה ששמם הוזכר במעמד הנורא, לבין מרנא ורבנא ה'פלא יועץ', שהבטיח וערב – כי מי שיקיים צוואתו ויעשה נחת לנשמתו: תתקבל תפילתו!

המשלחת המיוחדת לקיום הסגולה יוצאת כאמור ביום רביעי הקרוב, כאשר מאות מצטרפים בבקשה ובציפייה – לראות את הסגולה והנס הפרטי שלהם!

רוצים ששמכם יוזכר על ציונו של בעל ה'פלא יועץ'? לחצו כאן >>>

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום