כל השיפוצניקים ונותני השירות בטופ שיפוצים

את כל השיפוצניקים ואת כל נותני השירותים ניתן למצוא באתר טופ שיפוצים, שהוא כיום מהווה את הבית של עשרות אלפי צרכנים חסכוניים. רוצים גם אתם לחסוך בכיס בפרויקט הסבוך הזה של שיפוץ בית, חנות או כל נכס אחר? – קראו וחסכו.

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 17.3.2024 | 09:01

אילוסטרציה | צילום: pixabay

3 פעולות פשוטות למציאת שיפוצניק

האתר, טופ שיפוצים, מהווה כלי עזר ואת היעד המושלם עבור כל מי שמחפשים שיפוצניקים ונותני שירותים בתחום הבנייה, ולא בכדי. בעזרת פונקציה פשוטה של השוואת מחירי שיפוצניקים, תוכלו ליצור רשימה מקיפה של שיפוצניקים ונותני שירותים בתחום הבנייה, כאשר כל אחד ואחד מהם יהיה איש מקצוע אשר מספק שירותים באזור הספציפי שלכם. כמו כן, תוכלו לקבל פרטים כגון שם החברה, תחום התמחות, מספר טלפון, כתובת אתר אינטרנט, מיקום בארץ בו החברה מספקת שירותי שיפוצים, דירוגים וביקורות ועוד. כל זאת, על ידי ביצוע של 3 פעולות קלות:

·   משאירים את הפנייה שלכם באתר טופ שיפוצים, וכותבים בכמה מילים בודדות מהי מטרת השיפוץ.

·   ממתינים כמה דקות בודדות, מה שמסתיים בקבלת 3 הצעות מחירים מאת שיפוצניקים מומחים באזור הספציפי שלכם בארץ.

·   ממשיכים עם שלושת השיפוצניקים לשיחה טלפונית כדי לקבל פרטים נוספים.

חוץ מחיסכון בכיס, למה להשוות מחירי שיפוץ?

חוץ מחיסכון בכסף, שאין ספק כי הוא חשוב, ישנן מספר סיבות חשובות להשוות מחירי שיפוץ. בראש ובראשונה, אתם רוצים לקבל שירות איכותי, וכידוע, קבלנים שונים מציעים רמות איכות שונות של עבודה סופית. בתוך כך, השוואת מחירים מאפשרת לכם לבחון לא רק את המחיר, אלא גם את היקף העבודה, רמת הגימור, סוגי החומרים שהקבלן עובד איתם, סוג ומשך האחריות ועוד.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הנושא של התאמת השירות לצרכים האינדיבידואליים שלכם. בעוד כי קבלנים מתמחים בתחומים שונים, מצאו שיפוצניקים ונותני שירות נוספים בעלי ניסיון וידע בתחום הספציפי שאתם זקוקים לו. זאת, באמצעות השוואת מחירים כמובן. יש לציין, גם לאחר השוואת מחירים עדיין יש מקום למיקוח על המחיר, ככה שכדאי לנסות להפעיל את כישורי ניהול המו"מ שלכם.

לסיכום, הימנעות ממקרי בלת"מ במהלך השיפוץ

לבסוף, יש את המרכיב של "בלתמים", כלומר דברים לא צפויים, כמו למשל עלויות לא מתוכננות. לכן, אתר טופ שיפוצים דואג לכם ל-3 הצעות מחירים מאת קבלנים שונים, מה שעוזר לקבל תמונה רחבה יותר של העלויות הצפויות. כך תוכלו למנוע מצבים של חיובים מפתיעים במהלך הפרויקט. עם זאת, רוב האנשים אשר עברו שיפוץ יגידו לכם שבכל מקרה צריך להכין כ-15% עבור עלויות לא צפויות. אם השיפוץ עתיד לעלות לכם 30,000 ₪, תשאירו בצד לפחות עוד 4,500 ₪ אשר ישמשו בתור סכום אקסטרה למקרים שחסר חומרים, או שמא מתגלים ליקויים במהלך השיפוץ. והחשוב יותר, קחו נשימה עמוקה, שיפוצים לפעמים מתעכבים, אבל בסוף, אם מוצאים את המקצוען הנכון, הם שווים את התהליך הסיזיפי.

מוזמנים לאתר - https://www.top-renovations.co.il 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום