משאית עפר התהפכה על רכב, 3 נפגעו

משאית עפר התהפכה בכביש 4613 ליד נתב"ג, החול כיסה מכונית שחנתה בשול הדרך - אם ושני ילדיה חולצו מהרכב במצב קל. "הילדים ניצלו בנס - היה יכול להיגמר באסון", סיפרו חובשי מד"א

חדשות בארץ 16.5.2019 | 17:15

דוברות מד"א

משאית עפר התהפכה היום (חמישי) בכביש 4613 מצומת בדק לצומת ברקת, החול נפל על רכב שחנה בשול הדרך ואישה כבת 28 ושני פעוטות נפגעו באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים בתל השומר: "באורח נס הילדים שהיו עדיין ברכב במושב האחורי לא נפגעו".

בשעה 07:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על משאית עפר שהתהפכה על צידה . "כשהגענו למקום ראינו מרחוק משאית הפוכה על צידה", סיפרו חובשי מד"א אייל דה פאו וטליה שני שומרון. "כשהתקרבנו ראינו רכב לכוד מתחת לרכב וחששנו מהרע ביותר. אישה בת 28 עמדה מחוץ לרכב כשבסמוך אליה 2 פעוטות שחולצו מהרכב ע"י עוברי אורח".

   

3 נפגעו קל | צילום: דוברות מד"א

   

המשאית שהתהפכה והאמבולנס | צילום: דוברות מד"א

"סיפרו לנו שהרכב עמד בשול הדרך", הוסיפו החובשים. "כשהמשאית התהפכה על צידה וכל התכולה שהיא הובילה נשפכה על הרכב. הנהגת יצאה מהרכב רגע לפני התאונה, ורק באורח נס הילדים לא נפגעו. בדקנו אותם במקום כשהם בהכרה מלאה, ופינינו אותם לבי״ח להמשך בדיקות וטיפול רפואי. מדובר בנס גלוי. זה יכול היה להיגמר באסון".

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום