המחאה נגד נתניהו: אלפים מפגינים בבלפור

כמידי מוצאי שבת, אלפי מפגינים הגיעו לכיכר לכיכר פריז הסמוכה למעון ראש הממשלה בירושלים וקוראים להתפטרותו | המשטרה הודיעה שתפסיק את הרעש שמקימים המפגינים, על פי פסיקת בג"ץ | בתל אביב נעצרו שלושה צעירים שאיימו על משתתפים בהפגנה

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 24.10.2020 | 22:20

המחאה בבלפור צילום: קריים מיניסטר

אלפי מפגינים הגיעו הערב (מוצ"ש) מוצ"ש למחאה נגד ראש הממשלה במספר נקודות ברחבי הארץ, כשהמוקד העיקרי הוא סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור. כמה אלפי מפגינים מתרכזים בכיכר פריז בבירה הסמוכה למעון. מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי היא ערוכה לקיומן של המחאות הצפויות להתקיים הערב, סמוך למתחם בית רה"מ. "כוחות המשטרה נפרסו באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור", נמסר מהמשטרה.

במשטרה הודיעו כי באשר לכל פעילות של הקמת רעש, על פי החלטת בג״צ, החל מהשעה 21:30 תיאסר הרעשה באמצעות צופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים. עד לשעה 23:00 יותר השימוש אך ורק באמצעי הגברה (מגפון או רמקול), להשמעת קולו של המשתמש בלבד, ללא השמעת מוסיקה או רעש מכל סוג. הכל בעוצמה סבירה ובהתאם להנחיות המשטרה בשטח. לאחר השעה 23:00 ייאסר השימוש גם באמצעי ההגברה.

"משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה", נמסר.

מתנועת קריים מיניסטר נמסר: "עשרות האלפים הגיעו הערב להציל את המדינה מידי הנאשם וחייליו לארגון הפשע. ביבי - לא נאפשר לך לקבור את הצוללות ולא נעמוד מנגד כשאתה משקר במצח נחושה על עסקת המטוסים. נפגין כל מוצ"ש בבלפור- בגשם ובשלג עד שתלך"

בתוך כך, במחאה המתקיימת בכיכר רבין בתל אביב, שלושה צעירים איימו על מפגינים באמצעות שוקר ונמלטו. החשודים, כבני 25 נעצרו תוך זמן קצר בתום סריקות של השוטרים במקום. במחאה אחרת המתקיימת הערב ברחבת המדיאטק בחולון, שוטרים עיכבו קטין כבן בחשד להשלכת ביצה לעבר מפגינים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום