בפעם השלישית: ראש הממשלה נכנס לבידוד

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר כי לאחר חקירה אפידמיולוגית הוא נידרש להיכנס לבידוד עד יום שישי הקרוב | עוד דווח כי נשיא בית הדין של הליכוד אובחן כחיובי לקורונה ואף הוא נועד עם רה"מ בשבוע החולף

ארי קלמן | בריאות 14.12.2020 | 16:53

בנימין נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בפעם השלישית ולאחר שנחשף לחולה קורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס לבידוד קצר עד לסוף השבוע. עוד דווח כי בדיקות קורונה שביצע רה"מ נמצאו שליליות.

בלשכת ראש הממשלה מסרו כי "בהמשך לחקירה אפידמיולוגית, ראש הממשלה ייכנס לבידוד עד יום שישי לאחר שנפגש עם חולה קורונה מאומת. ראש הממשלה עבר בדיקות קורונה אתמול והיום שנמצאו שליליות".

הבוקר דווח כי מיכאל קליינר, נשיא בית הדין של הליכוד אובחן כחיובי לקורונה ללא סימפטומים, עוד דווח ביום שלישי החולף הוא נועד לפגישה עם ראש הממשלה, טרם ברור האם יידרש להוסיף עוד שלושה ימי בידוד בשל כך. על פי הדיווח, גם שר האוצר כץ נועד עם קליינר.

כזכור, נתניהו כבר נכנס פעמיים לבידוד, פעם ראשונה בעקבות יועצת החרדים בלשכתו, רבקה פאלוך, הפעם השנייה הייתה כאשר השר ליצמן, ששימש אז כשר הבריאות, נדבק בקורונה.

רק אתמול הודיעו בלשכת ראש הממשלה כי מזכירה בלשכת רה"מ נמצאה חיובית לקורונה. "מי שבא עמה במגע ייבדק בהקדם ומתבצעת כעת חקירה אפידמיולוגית. מבדיקה ראשונית נראה כי ראש הממשלה נתניהו לא נדרש לבידוד כי שהה בחדר נפרד ולא בא איתה במגע. יתר חברי הצוות יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות", נמסר.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום