שרון עידן: "עשו פה שפיכות דמים לחרדים"

כתב התעופה של 'כאן' ממשיך במאבקו למען הצדק ותוקף את "התחקיר" של לוקאץ' את משגב בריאיון לרדיו 'גלי ישראל'. "אנחנו לא נוהגים לבקר תחקירים של ערוצים אחרים, אבל פה היה משהו שנורא הפריע לי". אומר עידן ומוסיף: "הם יודעים בסתר לבם שעשו פה איזו שפיכות דמים"

יחיאל גלאי | תקשורת 4.3.2021 | 19:57

נתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

כתב התעופה של 'כאן' ‏שרון עידן שבמשך השבוע האחרון נעמד בעוז כדי להגן על הציבור החרדי מפני הכתבה השקרית של 'אולפן שישי' ב'ערוץ 12' שטענה כי הם נכנסים בשערי נתב"ג בהמוניהם, התראיין היום (חמישי) ברדיו 'גלי ישראל' לתוכניתם של נועם פתחי ויותם זמרי והמשיך במאבקו למען הצדק.

"המסגור מאחורי הכתבה שמגיעה לפה איזו רכבת אווירית של אנשים שבאים להצביע לנתניהו - אם רק היו דואגים לעלות לקומה שנייה ולראות את החרדים שיוצאים מהארץ. אגב יש יותר חרדים שיורדים מהארץ מאשר עולים", הדגיש עידן בריאיון.

המגיש יותם זמרי ציין בהומור בהתייחסו לסקר שנערך אמש בערוץ 12 ובו קיבלה יהדות התורה רק 6 מנדטים: "אולי בגלל זה יהדות התורה יורדת".

עוד התייחס עידן ל"תחקיר" של אולפן שישי ואמר: "אנחנו לא נוהגים לבקר תחקירים של ערוצים אחרים, אבל פה היה משהו שנורא הפריע לי. כשאתה רואה את התחקיר הזה של לוקץ' שעומד 4 ימים בנתב"ג. תשמעו, אם יגידו לי ללכת לבחון את האוכלוסייה בסביון - תנו לי 4 שעות בדיוק".

המגיש הנוסף נועם פתחי אמר לשרון עידן: "הסיבה מאחורי הכתבה הזו לא תמימה בכלל". שרון עידן: "לכול כתבה יש מסגור ופה ברור מה הוא היה. הנתון המדהים אגב שיש יותר חרדים שיוצאים מהארץ מחוזרים, אם רק היו דואגים רגע לעלות קומה ולבדוק... הם יודעים בסתר לבם שעשו פה איזו שפיכות דמים".

בטוויטר הוסיף עידן והתייחס לטענה כי נותנים דווקא לחרדים להיכנס לארץ בגלל שיקולים פוליטיים לקראת יום הבחירות: "נתון מעניין בנוגע לטענה המצחיקה ל'רכבת אוירית' של מצביעים חרדים שבאים לבחירות ולכן מקבלים אישור מהוועדה על חשבון אחרים. בדיקה עיתונאית קטנה ולא מאד מסובכת הייתה מגלה שבחודש האחרון דווקא יצאו יותר חרדים משנכנסו לישראל. חוזר - יצאו יותר משנכנסו".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום