ראש האופוזיציה משיב למתקפה של הנשיא לשעבר

קודם כניסת השבת נשלחה תגובה מטעמו של נתניהו לפרסום דבריו של הנשיא לשעבר טראמפ, שאמר כי הוא זועם על נתניהו שמיהר לברך את ביידן לאחר הבחירות. נתניהו הסביר כי הוא מעריך את טראמפ, אך הדגיש כי חשובה לו מערכת היחסים בין המדינות ולכן בירך את ביידן

ארי קלמן | מדיני 11.12.2021 | 18:20

טראמפ ונתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ

בתגובה לפרסום ראיון של נשיא ארה״ב לשעבר דאנלד טראמפ ביום שישי בו השמיץ את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, וטען כי הוא ניתק עימו קשר, נתניהו משיב לטראמפ.

בראיון של הנשיא טראמפ שפורסם ב'׳ידיעות אחרונות' כחלק מקמפיין לספרוהחדש של הפרשן ברק רביד, שוחח הפרשן הישראלי עם טראמפ שזועם מאוד על הברכה של נתניהו לנשיא הנוכחי ג'ו ביידן וטוען כי היה מהראשונים בעולם לנקוט בצעד הזה על אף חילוקי הדעות בארה"ב.

"לא היה אף אחד שעשה יותר עבור נתניהו ממני, לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני, הגולן היה ביג דיל. עשיתי את זה לפני הבחירות - וזה עזר לנתניהו הרבה, הוא היה מפסיד בלעדיי", אמר טראמפ, וציין בזעם כי "האדם הראשון שרץ לברך את ג'ו ביידן היה נתניהו, לא רק שהוא בירך אותו - הוא עשה את זה בסרטון מוקלט, טעות נוראית, לא דיברתי איתו מאז".

סמוך לכניסת השבת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב לטראמפ, ובהודעה מטעמו נמסר: "ראש הממשלה לשעבר נתניהו מעריך מאוד את התרומה הגדולה של הנשיא טראמפ למדינת ישראל ולביטחונה", יחד עם זאת הדגיש נתניהו כי "הוא גם מעריך מאוד את החשיבות של הברית האיתנה בין ישראל לארה״ב ועל כן היה חשוב לו לברך את נשיא ארה"ב הנכנס".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום