בעקבות הטור: דרעי מאיים בתביעה על העיתונאי בן כספית

אריה דרעי הגיש מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים לעיתונאי בן כספית, בעקבות טור ב'מעריב', בו כינה את דרעי "עבריין מורשע שדמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו". לשם הצעת פשרה דרעי דורש מבן כספית לפרסם הודעת התנצלות בנוסח שיתואם איתו ותשלום פיצויים בהיקף שיתואם עמו

יוסי שטארק | תקשורת 19.12.2021 | 18:17

אריה דרעי//בן כספית צילום: פלאש 90

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיש היום (ראשון) מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים לעיתונאי בן כספית מעיתון 'מעריב', בעקבות טורו של האחרון בסוף השבוע, בו כינה את דרעי "עבריין מורשע שדמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו".

במכתב, שהוגש באמצעות עו"ד אילן בומבך, נטען כי בן כספית הוציא "דיבה רעה וקשה" על דרעי, בכך שהדביק לו "פשע גדול שאין מילים לתארו".

עוד נטען כי כספית "שפט" את דרעי במילים הללו, זאת בעוד ועדת חקירה ממלכתית דנה בעניין 'אסון מירון'. "במילותיך אלה, התערבת בגסות וביהירות בהליך משפטי תלוי ועומד, מתוך כוונה ברורה להשפיע שלא כדין על ועדת החקירה" טען בומבך.

בומבך ציין כי על פי החוק, "המשפיע, או המנסה להשפיע שלא כדין על ועדת החקירה או חבר מחבריה בכל הקשור לעבודת הוועדה, דינו מאסר שנה".

עוד נטען כי השימוש בכינוי "עבריין מורשע", למרות שדרעי ריצה את עונשו כבר לפני כמעט עשרים שנה ושב מאז לחיים הפוליטיים, מלמד על כוונה יתרה לפגוע בדרעי ולבטח על חוסר תום לב, ב"משפט" שערך בן כספית לדרעי, בעניין אסון מירון.

בומבך ציין כי לשם הצעת פשרה הוא דורש מבן כספית לפרסם הודעת התנצלות בנוסח שיתואם איתו ותשלום פיצויים בהיקף שיתואם עמו, וזאת, כדי לנסות ולהימנע מהליכה לאפיק המשפטי.

עוד הדגיש כי "הצעה נדיבה זו, לצרכי פשרה בלבד", תעמוד בתוקף עד יום רביעי הקרוב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום