שקד ברחה מהמליאה – וסמוטריץ' לעג: "היא בורחת לנגב? לנטיעות?"

עקיצה חריפה נרשמה היום במליאת הכנסת, לאחר שהשותף לפוליטיקה לשעבר, יו''ר הציונות הדתית, לעג לשרת הפנים שקד שמיהרה לצאת מהמליאה כאשר הוא עלה לנאום. "לאן היא בורחת?" תמה בצלאל סמוטריץ'

פוליטי 12.1.2022 | 16:52

צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מריבה אישית התפתחה היום (רביעי) במליאת הכנסת – לאחר ששרת הפנים איילת שקד עלתה לפודיום להציג את עמדתה של הקואליציה באחד החוקים שיעלו להצבעה, ושותפה לפוליטיקה לשעבר, בצלאל סמוטריץ', מיהר לעקוץ.

היום קיימת אפשרות כי האופוזיציה תרשום ניצחון במליאת הכנסת, אולי אפילו מספר ניצחונות, מכיוון שברע"מ הודיעו על החרמת ההצבעות עם הקואליציה על רקע העימותים בנגב. סיבה נוספת: במפת הח"כים שנדבקו בקורונה ושוהים בבידוד, לבינתיים אצל הקואליציה יש יותר.

כאמור, שרת הפנים איילת שקד הציגה את עמדתה של הקואליציה באחד מן החוקים – ולאחר מכן מיהרה לרדת מהפודיום ולצאת ממליאת הכנסת. שקד אינה יכולה להשתתף בהצבעות מכיוון שהיא התפטרה מהכנסת ומכהנת כשרה. אלא שלסמוטריץ' זה לא הפריע לעקוץ.

"טוב, אני מבין שהשרה שקד בורחת כדרכה" לעג שותפה לשעבר, יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', לאחר שעלה לנאום ושקד יצאה מיד מהמליאה. "לאן היא בורחת? לנגב? לנטיעות?" הוסיף סמוטריץ'.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום