גוגל שידרגה את פיצ'ר החיפוש בכרום: כך תשתמשו בו

במקום לעבור בין חלונות וטאבים, גוגל מאפשרת לכם לחפש ב-Chrome בקלות

גיקטיים | טכנולוגיה 7.12.2022 | 12:30

תמונה: גוגל

כשאתם רוצים לחפש תשובות לשאלות, סביר להניח שאתם פונים לגוגל. אבל כשאתם רוצים לחפש טאב או Bookmark (מועדף) ששמרתם בדפדפן Chrome של גוגל… זה קצת מסתבך. אז עכשיו גוגל משדרגת את ה-Address Bar של כרום, ותעזור לכם למצוא את מה שאתם מחפשים בתוך כרום. מבולבלים? בואו נעשה סדר.

סדר בבלאגן

גוגל הוסיפה אפשרות לחיפוש בתוך הטאבים, Bookmarks וגם בהיסטוריית הגלישה שלכם, כשכמובן הכל מתבצע דרך שורת הכתובות. בשביל לחפש בכל אחד מהאלמנטים הבאים, תצטרכו להוסיף את התו "@". כך למשל, תוכלו להשתמש ב-@tabs, ללחוץ על כפתור ה-Search Tabs שיקפוץ, ולהזין את הכותרת של הטאב שאיבדתם בים הטאבים הפתוחים שלכם (ואם אתם עומדים לפתוח טאב כפול, גוגל תאפשר לכם לעבור אליו במקום לפתוח עוד אחד). אם אתם רוצים לחפש במועדפים שלכם שיצאו משליטה, תוכלו לכתוב @bookmarks כדי למצוא את הדף ההוא שחיפשתם. אבל חשוב יותר משני אלה, לפחות לטעמי, הוא החיפוש בהיסטוריית הגלישה שלכם: אם תרצו למצוא עמוד שכבר גלשתם בו, מבלי להיכנס לרשימה האינסופית של היסטוריית הגלישה שלכם, תוכלו פשוט לכתוב @history ולחפש את האתר המבוקש.


גם אם פשוט תתחילו את החיפוש שלכם בשורת הכתובות ב-"@", כפתור החיפוש החדשים כבר יקפצו ויאפשרו לכם לבצע את החיפוש בכל אחת מהקטגוריות שתרצו, עם הצעות אוטומטיות מגוגל. על הדרך, גוגל גם משתפת בטיפ חיפוש נוסף: אם יש אתרים קבועים שאתם ממשיכים לחפש בהם שוב ושוב (למשל מחפשים "גיוסים" בגיקטיים כל היום. אנחנו יודעים שאתם עושים את זה), אתם יכולים ליצור לעצמכם קיצור דרך לחיפוש, היכנסו לכתובת chrome://settings/searchEngines בדסקטופ.

גיקטיים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום