ריכוז שמאי מקרקעין במרכז באתר אפרה

הריכוז של שמאי מקרקעין שונים במרכז הארץ באתר אפרה, מאפשר לכם לערוך את סקר השוק הכי מדויק עבור מציאת אנשי מקצוע בתחום שמאות מקרקעין. במה אותו שמאי יעסוק, וכמה הוא אמור לגבות על הבדיקות שהוא מבצע בכל מיני נכסים? אתר אפרה מרכז שמאים, ואנחנו ריכזנו מידע בנושא – קראו כאן.

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 17.3.2024 | 09:37

 

אילוסטרציה | צילום: pexels

מהם השירותים אשר מספק שמאי מקרקעין?

אלא אם הם עוסקים ביזמות נדל"ן ומכירים את התחום מקרוב, רוב האנשים בטוחים כי שמאי מקרקעין הינו איש מקצוע המעריך את השווי של דירות מגורים. בפועל, שמאי יכול להתמחות בכל מיני נכסים, והוא יכול לספק חוות דעת לכל מיני מטרות שונות. לצורך העניין, הערכת שווי נכסים יכולה להתבצע עבור מטרות כמו קבלת משכנתא, הליכי גירושין, תכנון מס, הפקעות, היטלי השבחה, תביעות ביטוח ועוד. כמו כן, רוב השמאים יכולים לספק גם את 2 סוגי השירותים להלן:

·   ייעוץ בנושאי מקרקעין: שמאי מקרקעין יכולים לספק ייעוץ בנוגע לעסקאות נדל"ן, השקעות בנדל"ן, מיסוי מקרקעין ועוד.

·   מתן חוות דעת מקצועיות: שמאים יכולים להכין חוות דעת מקצועיות בנוגע לשווי נכסים, כדאיות כלכלית של עסקאות נדל"ן, למטרות משפטיות שונות ועוד.

מה שמאי מקרקעין בוחן?

כאשר אתם צריכים אנשי מקצוע בתחום, מצאו שמאי מקרקעין במרכז בקלות אשר עוסק בהערכת הפרמטרים הספציפיים אשר אותם אתם מעוניינים לבחון. לצורך העניין, שמאי מקרקעין בוחן היבטים הקשורים למיקום הנכס. למשל, מחירים של נכסים דומים באותו אזור, נגישות כללית באותו נכס, את מצב התשתיות הציבוריות באותו אזור, את הסביבה ונתוניה הסוציו אקונומיים, את מוסדות החינוך בסביבת הנכס ועוד.

כמו כן, מאפייני הנכס אשר נבדקים הם מאפיינים כמו גודלו ומספר החדרים בנכס, סוג התכנון הפנימי, את סוג החנייה, האם יש או אין מעלית, גינה ונוף, מהו מצב תחזוקה הכללי בנכס וכן הלאה. יתרה מכך, שמאים מקצועיים גם בוחנים נושאים אשר קשורים לזכויות בנכס, כמו למשל בעלות ורישומי נסח טאבו, שעבודים, עיקולים, הערות אזהרה ועוד.

כמה מילות סיכום על מציאת השמאי הנכון

כאשר אתם מחפשים שמאי מקרקעין, החוכמה היא לאתר איש מקצוע אשר מכיר את סביבת הנכס הספציפי שאתם מעוניינים לרכוש או לקנות. ככל שהשמאי יכיר מקרוב את הנתונים הספציפיים באותו אזור, ככה ההערכת שלו תהיה תמיד יותר מדויקת. אם תשכילו אפילו להסתייע בשמאי אשר מתגורר בסביבת הנכס המדובר, מה טוב, כי הוא יכיר מש מקרוב את כל היבטי הסביבה והדמוגרפיה.

במילים פשוטות, בדקו את ניסיונו של שמאי המקרקעין וכן ודאו שיש לו ניסיון בתחום רלוונטי להערכת הנכס שלכם. ואם יש באפשרותכם לפעול כך, בקשו הצעות מחיר מכמה שמאי מקרקעין לפני קבלת החלטה. אגב, באתר אפרה אתם תוכלו לערוך השוואת מחירים בין שמאי מקרקעין באזור המרכז, אשר עתידים לגבות כ-2,000 – 5,000 ₪ בממוצע בגין דירות ובתים פרטיים.

 

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום