באישון ליל: דוד בן ה 9 הובא למנוחות | צפו

עשה למען תינוקות של בית רבן: בהלוויה מצומצמת ורווית כאב שנערכה באישון ליל בבית העלמין החדש באשקלון, הובא הילד דוד אוחיון ז"ל למנוחת עולמים. ההלוויה התאפשרה לאחר הבנות שהושגו על ידי המחלקה המשפטית של זק"א שעמלו להשיג את האישור לקבורה בהקדם האפשרי. החשוד בדריסה מובא היום לבית המשפט לדיון על הארכת מעצרו

אהרן מילר | חדשות בארץ 27.10.2020 | 11:45

הלווית הילד דוד אוחיון צילום: באדיבות המצלם

בהלוויה כואבת במיוחד הובא אמש (שני) הילד דוד אוחיון בן ה 9 בבית העלמין החדש בעיר אשקלון, לאחר שנהרג מפגיעת משאית עת רכב על אופניו.

כפי שדווח אתמול סיבת התאונה טרם התבררה, והנהג נמלט מהזירה רק לאחר כמה שעות הודיעה המשטרה כי עצרה תושב אשקלון בשנות ה-60 לחייו בחשד שדרס את דוד ז"ל. העצור, נלקח לחקירה באגף התנועה של משטרת מרחב לכיש והיום הוא מובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. בעוד חקירת התאונה נמשכת.

צפו בתיעוד מהלווית הילד דוד אוחיון ז"ל

 

דוד ז"ל בנו של הרב יובל אוחיון המשמש כראש כולל באשקלון, אמו רחל שתחי' מורה בבית הספר 'אסף מימון' באשקלון. הוא למד בתלמוד 'מעיין חיים שלום' באשקלון ונודע כילד חינני ומתוק.

השכנים באשקלון ספדו אמש בשיחה עמנו: "משפחת אוחיון באשקלון היא משפחה מפורסמת של אנשי חסד, כל מי שיודע שצריך משו תמיד ימצא עזרה במשפחה שלהם, האמא רחלי איזו אישה גדולה ואשת חס אנחנו לא יכולים לעכל את האסון הנורא שקרה לנו". דוד הותיר אחריו את הוריו ושבעה אחים ואחיות שיחי'.

כפי שדווח אתמול בעקבות בקשה שהוגשה ע"י המחלקה המשפטית של זק"א הושגה הסכמה בין נציג המחלקה למשטרת ישראל כי תבוצע רק בדיקת סיטי, ובסיומה הובא דוד ז"ל לקבורה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ההלוויה הכואבת

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום