מטורף: "יום אחד אני מגלה שיש לי דירת פאר בירושלים"

כמדי שנה, קרן "עם ישראל חי", מגרילה דירה במיקום יוקרתי בירושלים בשווי של מיליון דולר, כשכל התרומות מנותבות לטובת הסובלים מטרור ולנוער בסיכון והשנה אף לעסקים חרדיים שנפגעו בקורונה • שמואל סקט, האיש שעומד בראש העמותה, נפגש עם הזוכה המאושר בשנה שעברה ואמר בהתרגשות "ההגרלה גרמה לאדם מטורונטו לעלות לירושלים, פשוט אין מילים"

יוסף אור כתבה מקודמת | כלכלי 9.11.2020 | 08:04

שמואל סקט צילום: מתוך הסרטון

ירושלמים בנשמה? תמיד חלמתם על דירה בלב ליבה של ירושלים? הגשמת החלום שלכם נמצאת בהישג יד כשעל הדרך אתם יכולים לסייע למלחמה בטרור.

רוצים לזכות בדירת פאר בלב ירושלים? לחצו כאן>>>

אך בואו נתחיל רגע מהתחלה...

בשנת 2001 הוקמה בארה"ב קרן 'עם ישראל חי' ע"י הפעיל החברתי שמואל סקט במטרה לתמוך בבניית ארץ ישראל, לחזק את זהותה היהודית של המדינה, להוביל פרויקטים חברתיים של תמיכה בנזקקים, להקים תשתיות ומבני ציבור לקהילות קטנות הממוקמות בקווי עימות, ופרויקט הדגל שלה הינו – תמיכה בחקלאים בכל רחבי הארץ, הנפגעים מטרור חקלאי בלתי פוסק שנזקיו נאמדים במיליונים רבים.

 

כחלק מפעילות הארגון, מוגרלת מדי שנה דירת יוקרה בלב עיר הבירה, כשכל ההכנסות מרכישת כרטיסי ההגרלה, מנותבים ללא יוצא מן הכלל למען הגשמת מטרת הארגון כנגד פעולות טרור שונות ולמען הנפגעים ממנו והשנה בעקבות הפגיעה הקשה בפרנסתם של אלפי חרדים כהשלכה מנזקי משבר הקורונה, התרומות יועברו גם לבעלי עסקים חרדים שחוו הפסדים עצומים בכל התקופה האחרונה. 

לקראת ההגרלה היוקרתית, יו"ר העמותה קיים מפגש מרתק עם זוכה ההגרלה בשנה שעברה, מר דוד רוטפלייש מטורונטו, שלאור הזכייה ביצע עלייה לארץ ישראל, מה שאולי מסמל יותר מהכל את פעילות הארגון, שמעודד ומחזק את ההתיישבות היהודית. המפגש התקיים בדירת הפאר בה זכה רוטפלייש ובין היתר סיפר שם כי "זו זכות גדולה להיות כאן בירושלים. כל יום שלוש פעמים ביום ביקשתי מהשם שאזכה בהגרלה, ואז קיבלתי את הטלפון… מעולם לא קיבלתי סימן כה ברור משמים שנועדתי להיות בירושלים".
שמואל סקט הגיב בהתרגשות "ההגרלה גרמה לאדם מטורונטו לעלות לירושלים, פשוט אין מילים".

רוצים לזכות בדירת פאר בלב ירושלים? לחצו כאן>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום