סמוטריץ' מבהיר: "אני לא אפקיר את בן-גביר"

על רקע הודעת שרים מהליכוד כי לא יהיו בממשלה שאיתמר בן-גביר יהיה חלק ממנה, אומר הערב יו"ר 'הציונות הדתית' כי ינהל מו"מ יחד עם בן-גביר ולא יפקיר אותו | בנוסף, תקף את בנט: "הוא רוצה לאחות את הקרעים בעם? הוא יוכל לעשות את זה עם ליברמן שאוכל חרדים לארוחת בוקר?"

יאיר כלפה | פוליטי 13.2.2021 | 22:55

סמוטריץ' ובן גביר צילום: יוסי אלוני/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר שמספר שרים מהליכוד הודיעו כי בן-גביר לא יהיה בממשלה הבאה, נשאל הערב (מוצ"ש) בצלאל סמוטריץ' האם הוא ובן-גביר זו עסקה חבילה, ועל כך השיב סמוטריץ' כי: "אם איתמר רוצה, אני לא ייתן להפקיר אותו".

"אני חושש מזה שנתניהו שכשהיה לו הזדמנויות להכניס מפלגות שמאל, הוא עשה את זה. מי שרוצה ימין שלא מתנצל ולא מתבלבל, זה הציונות הדתית", הוסיף יו"ר הציונות הדתית.

על השאלה האם החיבור בינו לבין בן-גביר נכון, השיב סמוטריץ' בריאיון ל'ערוץ 20': "בוודאי שזה היה מהלך נכון. אני גאה ושלם בו. אנחנו לקחנו על זה אחריות. החלטנו שאנחנו מוודאים שבימין לא נזרק ולו פרק אחד לפח".

בנוסף, סמוטריץ' התראיין גם ל'ערוץ 13', והסביר מה ההבדל בינו לבין בנט: "אנחנו מגדירים את עצמנו מפלגה דתית לאומית. נפתלי אומר שהוא לא מפלגה דתית אלא מפלגה חילונית שיש בה דתיים".

הוא המשיך: "נפתלי רוצה להיות ראש ממשלה ומה הוא יעשה? הוא רוצה לתקן את מערכת המשפט? הוא יוכל לעשות את זה עם יאיר לפיד? הוא רוצה לחזק את הזהות היהודית של המדינה? הוא יוכל לעשות את זה עם יאיר לפיד? הוא רוצה לאחות את הקרעים בעם? הוא יוכל לעשות את זה עם ליברמן שאוכל חרדים לארוחת בוקר? זאת השאלה".

"הציונות הדתית היא היחידה שהיא גם ימנית וגם דתית ונשארת מחויבת לערכים ולא מוציאה אותם לפסק זמן", סיכם.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום