ראש העיר תקף את הכתב: "מצטערים שיש לנו אדם כזה"

ראש עיירת עכו תקף בחריפות את כתב עיתון "מקור ראשון", שמסקר באופן נרחב את התפרעויות בעירו: "במקום לתאר את האירוע הוא כותב כדי שיתארו את מה שהוא כותב כדי להאדיר את עצמו". הכתב הגיב: "המסרים חצו קו חמור"

מאיר שלם | תקשורת 21.12.2021 | 15:25

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו, תקף בחריפות את יאיר קראוס, כתב העיתון "מקור ראשון", וטען כי הוא אינו מבין את מקצוע העיתונות. קראוס השיב לראש העיר ואף זכה להגנה מעמיתיו.

לנקרי ביקר את קראוס, שמסקר מאז הפרעות בשנה שעברה את אלימות הערבים בעיר עכו באופן נרחב, אמר: "יש איזה כתב שלא מבין את המקצוע שלו, ולוקח רכילות של אנשים והופך אותה ללאומנות והוא עסוק רק בזה".

לדבריו, "במקום לתאר את האירוע הוא כותב כדי שיתארו את מה שהוא כותב כדי להאדיר את עצמו, וזה חבל מאוד. אנחנו ממש מצטערים שיש לנו אדם כזה בעיר עכו. לא סתם אומרים 'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו', זו תעודת עניות לכתב כזה, אין לזה מקום פה".

קראוס הגיב: "בשבועות האחרונים המסרים שמועברים לי מראש העירייה והאיומים לא הפריעו לי, אבל הבוקר כבר חצו קו חמור. לא אירתע".

עורך עיתון מקור ראשון, חגי סגל, תקף את דברי ראש העיר: "ראש עיריית עכו שמעון לנקרי שוב תוקף, והפעם באופן כעור במיוחד, את כתבנו החרוץ יאיר קראוס, תושב עכו, שכל 'חטאו' הוא דיווח על אירועי עכו כהווייתם ללא כפיפות לתקינות הפוליטית שלנקרי מבקש להשליט בעיר. בהכירי את יאיר הוא לא יירתע, ואנחנו כמובן לימינו''.

העיתונאי קלמן ליבסקינד נלחץ גם הוא להגנת קראוס, "בלי יאיר קראוס, לא היינו יודעים 90 אחוז ממה שהתרחש בעכו סביב שומר חומות. תתעלם מרעשי הרקע של הפוליטיקאים, יאיר, ותמשיך בעבודה העיתונאית החשובה שלך".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום