בשורה לגולשי 'כל רגע': חידושים מרעננים באתר

מערכת אתר 'כל רגע' ממשיכה להעניק לגולשיה הרבים את חוויית הגלישה הטובה ביותר וכעת משתדרגת עם מספר פיצ'רים חדשים: מערכת הקראת כתבות וכן רשת הסקרים 'say' אשר החלה להופיע בסופי הכתבות

מערכת כל רגע | טכנולוגיה 13.12.2022 | 15:40

אפליקציית 'כל רגע' | צילום: יח"צ

אם גם אתם גולשים באורח קבע באפליקציה ובאתר של 'כל רגע' ודאי שמתם לב למספר חידושים מיוחדים המופיעים בכתבות השונות. האחד הוא מערכת הקראה של הכתבות: במידה ואתם תקועים בפקק ומסוקרנים לשמוע על האקטואליה העדכנית או מבשלים ומעוניינים להאזין תוך כדי להוראות הכנה של מתכון, מעתה תוכלו גם להאזין לתכני כל רגע ולא לצרוך את המידע אך ורק באמצעות קריאה. המערכת החדשה שנועדה אף להקל על כבדי ראייה, מופיעה בראש כל כתבה  (גם בכתבה זו…) ובלחיצת כפתור פשוטה אתם יכולים להאזין לסיפורים הכי חמים.

חידוש נוסף המוטמע בתוך הכתבות, מציג בפניכם סקרים מאת מערכת 'say' אשר נועדה ליצור אינטראקציה של הגולשים עם תכנים אקטואליים שעולים באתר ולהביע דעתכם בשלל נושאים אשר צפים מעת לעת. היענות עצומה כבר נרשמה בקרב הגולשים שמצביעים בהמוניהם בדיונים הראשונים שעלו בימים האחרונים.

אתר 'כל רגע' שהפך לאתר חדשות מוביל מאוד במגזר החרדי ונהנה מקהל גולשים נאמן שהולך וגדל, ממשיך בזאת להעניק לגולשיו את חווית הגלישה הטובה, הנקייה והאיכותית ביותר.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום