לראשונה! הרב שמחה צישינסקי בזום מיוחד ונדיר על עולם הנפש והרגש!

לא חסרים מטפלים רגשיים בציבור החרדי אבל קיים מחסור במטפלים בעלי ידע מקצועי ומקיף מספיק • הזדמנות מיוחדת להצטרף לקורס שמכשיר מטפלים מקצועיים בהתאמה מיוחדת לרוח הציבור החרדי ובהמלצת הרבנים • הצטרפו לזום המרתק של 'קיויתי' והצטרפו למהפכה

בריאות 24.10.2021 | 14:08

צילום: יח"צ

בשוק החרדי יש עומס גדול של מטפלים רגשיים שלמדו שיטה כזו או אחרת, אך יש מחסור גדול במטפלים רגשיים רציניים שעברו הכשרה מקיפה מקצועית ויסודית, ויודעים לזהות נכון ולטפל כראוי בשלל הבעיות המצויות כגון: חרדות, כפייתיות ואובססיות, מצבי רוח, תסביכים רגשיים, דימוי עצמי שלילי, הפרעות קשב וריכוז, תלות, וכן הלאה.

כמובן שמאחורי דלתו של איש מקצוע ראוי לשמו, ממתינה שורה ארוכה של אנשים המשוועים לסיוע, ורבים מהם מופנים ע"י רבנים ועסקנים המחפשים נואשות את אלו המסוגלים לעזור באמת.

 

כיום, המקום היחידי בציבור החרדי המכשיר מטפלים שהם מאה אחוז מיומנים ומאה אחוז תורניים, זה מרכז 'קיויתי' בראשות הרב שמחה צישינסקי מייסד שיטת 'תרפיית הבחירה'. מדובר בתוכנית לימודים מקיפה ויסודית ביותר, הכוללת גם מאות שעות פרקטיקום, התנסות, ועבודה תחת הדרכה. השיטה מבוססת על החלק הנכון שיש בכל השיטות המקובלות והנחקרות, אבל יחד עם זאת היא פורצת דרך ומהווה מהפכה אמיתית, כאשר במקביל הכל נובע מיסודות תורניים שורשיים.

ב'קיויתי' הוכשרו ב- 18 שנים האחרונות, למעלה מ- 1,000 תלמידים ותלמידות בארץ ובחו"ל, כאשר מאות מהם סיימו בהצלחה את המסלול ונקלטו היטב בשוק החרדי המשווע למטפלים ראויים לשמם. בין התלמידים רבנים, ראשי ישיבות, מחנכים ידועים, ואף מטפלים ומטפלות שכבר סיימו מסלולים ארוכים באקדמיה.  

הבוגרים ואנשי מקצוע שנחשפו לשיטה, מעידים פה אחד שזהו המקום ב'ה"א' הידיעה להכשרת מטפלים לציבור החרדי. ההצלחה של התלמידים בשטח והביקוש הרב לו הם זוכים, מעידים על אמון הציבור בצורה ברורה וחדה!

אז אם אתה מרגיש ש"יש לך את זה" (חוש וגישה לטיפול רגשי)

או אם אתה מטפל רגשי, אך מרגיש שעדיין חסרה לך הכשרה ומקצוענות אמיתית

או שאתה רוצה גישה טובה יותר לחינוך, לתלמידים, לזוגיות, לילדים ולחיים בכלל

אתה מוזמן להתרשם במפגש הזום המרתק על הגישה המהפכנית 'תרפיית הבחירה'!

כעת יש לך הזדמנות פז להצטרף למקום הנכון, להגשים חלום, להצליח בס"ד לעזור באמת לאנשים, ליהנות מהביקוש העצום השמור לתלמידי 'קיויתי'  - ולזכות בצדק לאמון הרב בו הם זוכים בציבור

זאת בנוסף למסע העצמי המופלא שתעבור כחלק מתהליך ההכשרה. השדרוג הפנימי העמוק של עולם הרגשות שלך, הוא האמצעי להקנות לך 'נפש מטפל' אמיתית, שתהיה ראשית כל מתנת החיים המופלאה שלך, וכהמשך תקרין על הסביבה והמטופלים, ותיצור תהליכי טיפול יסודיים שאין להם תחליף.

"עסקתי שנים רבות בתחום הטיפול והעזרה הנפשית" - מספר ר' חיים ספיבק מבוגרי 'קיויתי' - למדתי פסיכודרמה, פסיכודינמי, ועשיתי תואר, אבל חיפשתי איך להתמקצע באמת, הרגשתי שחסר לי משהו יסודי. ב'קיויתי' גיליתי עולם ומלואו. כל מה שלמדתי לא מתקרב לרמה של החומר הזה.

מעבר להתמקצעות - הלימודים נתנו לי חיים חדשים. זה היה מסע אישי מדהים, כמו טיפול אישי, חוויה פנימית מהממת של צמיחה ושינויים כבירים. אני אדם אחר לגמרי היום, וגם המטופלים שלי קיבלו מטפל חדש לגמרי. עולם אחר.

במשך שנים עסקתי בטיפול בילדים - בקשיים קלאסיים. לא העזתי לטפל במבוגרים ובעיקר חששתי מ'תיקים' סבוכים.

כיום קיבלתי אומץ ועוצמה לקחת לטיפול גם מצבים מורכבים מאוד, סיפורי חיים מסובכים עם פסיפס של בעיות, ובס"ד גם להגיע לתוצאות מופלאות." (חיים ספיבק 052-7639266)

כעת יש גם לך הזדמנות פז להצטרף למפגש הזום המיוחד בו תקבל את מלוא המידע על הקורס והאם זה מתאים לך. יצוין שזו הזדמנות אחרונה לשנת תשפ"ב כי מחזור הקורס של תשפ"ב כבר ממש נסגר!

אז לא חבל לפספס? זו הזדמנות אמיתית לקפיצה מטאורית בכל התחומים ולהגשמת החלום הגלוי או הסמוי שלך - להיות מטפל משכמו ומעלה, ובס"ד להיות מבוקש ולהצליח בתחום הטיפול הרגשי.

הירשם כאן עכשיו לזום שיתקיים בעז"ה ביום ראשון י"ח חשוון (24/10) בשעה 20:30 במחשב או בהאזנה דרך טלפון כשר

חסום לך הקישור? שלח עכשיו מייל עם מספר הטלפון שלך למייל c1700551144@gmail.com

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום