בנט נחת באבו דאבי; משלחת העיתונאים בוטלה ברגע האחרון

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נחת לביקור רשמי ראשון של מנהיג ישראלי במדינה. במהלך ביקורו ייפגש ראש הממשלה עם האיש החזק במדינה, יורש העצר של אבו דאבי מוחמד בן זאיד. משלחת עיתונאים מישראל הייתה אמורה להתלוות לבנט - אך בוטלה ברגע האחרון

מאיר גלבוע | מדיני 13.12.2021 | 00:13

בנט ושר החוץ האמירתי צילום: סוכנות הידיעות האמירתית

היסטוריה באבו דאבי: ראש הממשלה נפתלי בנט נחת הערב (ראשון) בשדה התעופה המלכותי באבו דאבי, לביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי במדינה. בנט התקבל במשמר כבוד ע"י שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד, ברקע דגלי ישראל והאמירויות במתחם קבלת הפנים.

עם נחיתתו אמר ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני מעריך את האירוח החם שלכם. זו קבלת פנים נפלאה. אני מאוד נרגש להיות כאן, בביקור רשמי ראשון של מנהיג ישראלי כאן. אנחנו מצפים לחזק את מערכת היחסים בין המדינות".

מחר בשעות הבוקר ייפגש בנט עם יורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד, השליט בפועל של המדינה. "שני המנהיגים ידונו בהעמקת הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בדגש על הסוגיות הכלכליות והאזוריות שיתרמו לשגשוג, רווחה וחיזוק היציבות בין המדינות", נמסר מלשכת ראש הממשלה.

לפי הלו"ז הרשמי של ראש הממשלה, הוא יתקבל מחר ע"י יורש העצר של איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, בארמונו הפרטי באבו דאבי. "השניים יקיימו פגישה בארבע עיניים, פגישת עבודה מורחבת בהשתתפות הפמליות, וארוחת צוהריים", נכתב.

בנט מתקבל במשמר כבוד ע"י שר החוץ של האמירויות. צילום: חיים צח, לע"מ

הביקור ההיסטורי של ראש הממשלה בנט באמירויות, היה תחת איפול בימים האחרונים ונשמר בסוד מסיבות ביטחוניות. העיתונאי ברק רביד מדווח כי משלחת גדולה של עיתונאים הייתה אמורה ללוות את בנט בביקור, אולם במוצאי שבת הודיעה לשכת ראש הממשלה כי בשל החשש מהחמרה של גל האומיקרון, פמליית ראש הממשלה צומצמה מאוד ולכן עיתונאים לא יוכלו להצטרף לנסיעה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום